Rijnconsult en Telengy organiseren op woensdag 25 maart 2015 het event: ‘Waar is de klant gebleven?’ Een inspirerende middag voor dienstverlenende gemeenten die hun eigen dienstverlening willen verbeteren en die effectiever willen samenwerken in ketens.
Dit event is het vervolg op ons onderzoek naar de impact van de e-overheid op gemeentelijke dienstverlening en bedrijfsvoering. We richten ons op de belangrijkste onderzoeksconclusies in relatie tot de landelijke programma’s die zowel achter (NUP) als voor ons (Digitaal 2017) liggen. Hoe gaan gemeenten nu verder met dienstverlening in de keten, zoals bij de decentralisaties in het sociaal domein en bij de nieuwe omgevingswet? Hoe slaan ze de brug tussen dienstverlening en informatievoorziening?
Meer weten over ‘Waar is de klant gebleven’?
Het programma van het event ‘Waar is de klant gebleven?‘ bevat verschillende interactieve sessies met aansprekende voorbeelden van dienstverlening door gemeenten en bedrijven. Aan het eind van de middag gaat u naar huis met inspiratie en handvatten om dienstverlening en informatievoorziening in uw eigen organisatie verder te ontwikkelen. Houdt u alvast 25 maart ’s middags in de agenda vrij, meer informatie over Waar is de klant gebleven? volgt spoedig. Hiervoor verwijzen u graag naar de volgende editie van onze nieuwsbrief Overheid in Beweging.