Telengy interviewde bestuurders en medewerkers van gemeenten in het kader van een onderzoek naar de status van de realisatie van e-overheid. Ze vertellen hoe ze werken aan verbetering van dienstverlening en bedrijfsvoering. Maak kennis met leerzame ervaringen van de gemeenten Eersel, Waalwijk, Best en Maastricht.
e-Overheid implementatie in Eersel
Interview met Harrie Timmermans (gemeentesecretaris) en Gerrit Menting (afdelingshoofd dienstverlening) van gemeente Eersel
Lees hier
e-Overheid implementatie in Waalwijk
Interview met Eric de Laat (directeur bedrijfsvoering) en Jacob Ubbels (programmamanager e-dienstverlening) van gemeente Waalwijk
Lees hier
e-Overheid implementatie in Best
Interview met Frans Swiers (senior adviseur I&A) en Magda Klomp (manager ondersteuning) van gemeente Best
Lees hier
e-Overheid implementatie in Maastricht
Interview met Albert Royen, senior beleidsadviseur I&A van gemeente Maastricht
Lees hier
De resultaten, conclusies en aanbevelingen voortkomend uit het onderzoek vindt u hier.
Meer weten?
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Peter ter Telgte, adviseur bij Telengy, via tel. nr. 06 46 72 42 05 of via e-mail: p.t.telgte@telengy.nl.